تلخندی برای همه
تلخندی برای همه
ازسیرتاپیاز
   سوال؟


یه سوال؟؟؟؟؟؟؟

چه سالی دوران جوانی به پایان می‌رسد؟اغاز نوجوانی بهترین سن برای آموزش جنسی است

 

اگر قرار بود توی زندگی زمان در یک مقطع سنی توقف کنه دوست

داشتین اون زمان در چه مقطعی از زندگیتون باشه؟

 

در قسمت نظرات پاسخ بدین.



نظر.....................یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

پريسا خوشگله
ساعت9:05---20 آذر 1391
نوووووووووووجوانيپاسخ:چه تفاهمی

rojin
ساعت20:09---17 شهريور 1391
no javooni

مهتاب
ساعت18:48---9 شهريور 1391
اولی چون دردسر نداره
راستی وبلاگت عالیه آماده ی تبادل لینک ام


موبایل مجانی
ساعت15:52---27 مرداد 1391
سلام خوبی؟

وبلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزن

البته اگه میخوای یه موبایل بدون پرداخت هیچ هزینه ای بدست بیاری منم اولش گفتم برو بینیم بابا بعدا وقتی ثبت نام کردم تا نیومده بود دمه خونم باورم نشد تو هم بیا تو وبلاگم میفهمی فعلا خداحافظ منتظرتمپاسخ:باشه میام


uoi
ساعت20:14---26 مرداد 1391
چون قسم دادی گفتم یه نظر بدم
پاسخ:بله اینم شد نظر جونه اجیییییییییییییییییییییی


nafas
ساعت14:12---26 مرداد 1391
سلام

بله باشه وب قشنگیه!
پاسخ:سلام بله باشه اینا ینی چی نفس جان خوفی


نفس
ساعت12:45---25 مرداد 1391
باشه ولی همین جوری بگم برم بهش بگم اگه..در....................نداره ها.........
پاسخ:خیلی لوسی ینی تو نفهمیدی باشه منم ر................


نفس
ساعت12:42---25 مرداد 1391
به خدا شوخی نمی کنما ااااااااااااااااااا گف بهت بگم خاک تو سرت که............. ایمیل.............فهمیدی که.........
پاسخ:بله یه خواهشی دارم بهش بگو اکه...در..............نداره ها......لطفا اااااااااااااااااااااااا


نفس
ساعت12:38---25 مرداد 1391
اره گف به تو بگم خاک تو سرت تو چی از .......ر .....خبر مندی
پاسخ:بله اونم گف بهت بگم خاک تو سرت


نفس
ساعت12:33---25 مرداد 1391
م .......یا......ر..........رو میگی باشه وب قشنگیه این خوبه
پاسخ:دمت گرم این خبتره م رو میگم


همسوت
ساعت11:56---25 مرداد 1391
کودکی بهتره چون از هیچی خبر نداره (وقتی زلزله میشه نمی ترسی اگه هم بمیره اروم بدون مشکل می خوابه و میره بهشتپاسخ:اره ولی .........نووجونی یم خوب ه ها............البته نظرشما مهمتزه

یه قریبه که هیچ وقت وب نداشته
ساعت11:53---25 مرداد 1391
damet garmوب جالبی داری ای کاش منم وب داشتم ......................................................راس تی من ....ااااااااااااااااا بزا الان میگم ................من......من............من پیری چون از این منومن کردن خوبه نه؟پاسخ:اره والا ناامید هایی مثل شما که ............

رامین
ساعت11:51---25 مرداد 1391
نوجوونی و کودکی و پیری و جوانی
پاسخ:خب دیگه ........ببین اونجا چیزی موند اونم بنویس بگو وقتی تو شکمش بودم


مری
ساعت11:50---25 مرداد 1391
نوجوونی
پاسخ:صد در صد موافقم


nafas
ساعت11:49---25 مرداد 1391
slm ap gashangiye az saba khabar dareپاسخ:ببین اولا بله دارم از وقتی زلزله شده کم زنگیدیم دوما بسته هر بار میای مینویسی اپ قشنگیه و راستی از بوووووووق خبر داری

شیمی یعنی عشق
ساعت15:06---24 مرداد 1391
سلام وب خوب و جالبی داری خوشحال می شم به منم سر بزنی....شاید کودکی و نوجوانی کهبزرگترین مشکلمون تو زندگی این بود که فردا امتحان داریم!...
پاسخ:حتما سر میزنم


Mohsen
ساعت22:52---22 مرداد 1391
هرچند پراز غم و شادي و فراز و نشيبه، ولي باز جووني.
پاسخ:اره جوونی نظر منم همینه


setareh0761
ساعت15:23---22 مرداد 1391
سلام.


وبت عالیه.


نوجوانی.


به ماهم سربزن.


من لینکت کردم.پاسخ : لینک شدی گلم
پاسخ:ولی نه لینک نشدی اخه ادرس نداری


nafas
ساعت16:10---20 مرداد 1391
slm nashod harkari kardam link nashod!
پاسخ:عیبی نداره


nafas
ساعت16:06---20 مرداد 1391
سلام من نوجونی

وب قشنگی داری میلینکمت راستی محدث تویی!؟

ادرستم شبیه مال منه!
پاسخ:من سلنام چه محدثی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:کی,بلده, توسط سلنا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.